文献
J-GLOBAL ID:201702222623166271
整理番号:17A1733143
性と経過言語に関するプログラミングコース学生への導入の自己効力感の認識と態度の調査【Powered by NICT】
Examining self-efficacy perception and attitudes of introduction to programming course students with respect to gender and course language
著者 (4件):
Deveci Ezgi
(Psikoloji Boeluemue, Is,ik Ueniversitesi, Istanbul, Tuerkiye)
,
Aydin Damla
(Psikoloji Boeluemue, Is,ik Ueniversitesi, Istanbul, Tuerkiye)
,
Benli Kristin S.
(Bilgisayar Muehendisligi Boeluemue, Is,ik Ueniversitesi, Istanbul, Tuerkiye)
,
Tek F. Boray
(Bilgisayar Muehendisligi Boeluemue, Is,ik Ueniversitesi, Istanbul, Tuerkiye)
資料名:
IEEE Conference Proceedings
(IEEE Conference Proceedings)
巻:
2017
号:
UBMK
ページ:
745-750
発行年:
2017年
JST資料番号:
W2441A
資料種別:
会議録 (C)
記事区分:
原著論文
発行国:
アメリカ合衆国 (USA)
言語:
英語 (EN)