文献
J-GLOBAL ID:201702222649421419
整理番号:17A1633761
ハイブリッド電気レースカーのための時間最適制御政策【Powered by NICT】
Time-optimal Control Policy for a Hybrid Electric Race Car
著者 (5件):
Salazar Mauro
(Institute for Dynamic Systems and Control ETH Zuerich, Zuerich, Switzerland)
,
Elbert Philipp
(Institute for Dynamic Systems and Control ETH Zuerich, Zuerich, Switzerland)
,
Ebbesen Soren
(Institute for Dynamic Systems and Control ETH Zuerich, Zuerich, Switzerland)
,
Bussi Carlo
(Power Unit Performance Group, Ferrari S.p.A., Maranello, Italy)
,
Onder Christopher H.
(Institute for Dynamic Systems and Control ETH Zuerich, Zuerich, Switzerland)
資料名:
IEEE Transactions on Control Systems Technology
(IEEE Transactions on Control Systems Technology)
巻:
25
号:
6
ページ:
1921-1934
発行年:
2017年
JST資料番号:
W0515A
ISSN:
1063-6536
CODEN:
IETTE2
資料種別:
逐次刊行物 (A)
記事区分:
原著論文
発行国:
アメリカ合衆国 (USA)
言語:
英語 (EN)