文献
J-GLOBAL ID:201702222830897143
整理番号:17A1427145
消費者のための食品の自然さの重要性:系統的レビューの結果【Powered by NICT】
The importance of food naturalness for consumers: Results of a systematic review
著者 (3件):
Roman Sergio
(Marketing Department, Facultad de Economia y Empresa, Universidad de Murcia, 30100, Murcia, Spain)
,
Sanchez-Siles Luis Manuel
(Research and Development Department, Hero Group, 30820 Murcia, Spain)
,
Siegrist Michael
(ETH Zurich, Institute for Environmental Decisions (IED), Consumer Behavior, Universitaetstrasse 16, 8092 Zurich, Switzerland)
資料名:
Trends in Food Science & Technology
(Trends in Food Science & Technology)
巻:
67
ページ:
44-57
発行年:
2017年
JST資料番号:
W0057A
ISSN:
0924-2244
資料種別:
逐次刊行物 (A)
記事区分:
原著論文
発行国:
イギリス (GBR)
言語:
英語 (EN)