文献
J-GLOBAL ID:201702222851038433
整理番号:17A1061090
進歩試験の多重選択質問に基づく上部年医学生の解剖学的知識の少なすぎる施設間研究知っているか【Powered by NICT】
Do they know too little? An inter-institutional study on the anatomical knowledge of upper-year medical students based on multiple choice questions of a progress test
著者 (3件):
Brunk Irene
(Institut fuer Integrative Neuroanatomie, Charite-Universitaetsmedizin Berlin, Germany)
,
Schauber Stefan
(Faculty of Educational Sciences/Faculty of Medicine, University of Oslo, Norway)
,
Georg Waltraud
(Helios Kliniken GmbH, Germany)
資料名:
Annals of Anatomy
(Annals of Anatomy)
巻:
209
ページ:
93-100
発行年:
2017年
JST資料番号:
W3372A
ISSN:
0940-9602
資料種別:
逐次刊行物 (A)
記事区分:
原著論文
発行国:
オランダ (NLD)
言語:
英語 (EN)