文献
J-GLOBAL ID:201702223050334342
整理番号:17A1131612
視覚障害生徒とユーザ中心設計:配向と運動性訓練のためのゲームエディタの事例研究【Powered by NICT】
User-centred design with visually impaired pupils: A case study of a game editor for orientation and mobility training
著者 (5件):
Mattheiss Elke
(AIT Austrian Institute of Technology, Giefinggasse 2, 1210 Vienna, Austria)
,
Regal Georg
(AIT Austrian Institute of Technology, Giefinggasse 2, 1210 Vienna, Austria)
,
Sellitsch David
(AIT Austrian Institute of Technology, Giefinggasse 2, 1210 Vienna, Austria)
,
Tscheligi Manfred
(AIT Austrian Institute of Technology, Giefinggasse 2, 1210 Vienna, Austria)
,
Tscheligi Manfred
(University of Salzburg, Center for Human-Computer Interaction, Sigmund Haffner Gasse 18, 5020 Salzburg, Austria)
資料名:
International Journal of Child-Computer Interaction
(International Journal of Child-Computer Interaction)
巻:
11
ページ:
12-18
発行年:
2017年
JST資料番号:
W2945A
ISSN:
2212-8689
資料種別:
逐次刊行物 (A)
記事区分:
原著論文
発行国:
オランダ (NLD)
言語:
英語 (EN)