文献
J-GLOBAL ID:201702224022447924
整理番号:17A1399612
混合培養のチームワークの評価に向けて:士官候補生の船舶橋シミュレータによる訓練の事例研究【Powered by NICT】
Toward evaluation of mixed culture’s team works: Case study of ship bridge simulator-based training for cadets
著者 (4件):
Murai Koji
(Graduate School of Maritime Sciences, Kobe University, Kobe, Japan)
,
Wang Jie
(Science Division, Zhejiang International Maritime College, Zhoushan, China)
,
Wang Yibing
(Science Division, Zhejiang International Maritime College, Zhoushan, China)
,
Qilei Yang
(Science Division, Zhejiang International Maritime College, Zhoushan, China)
資料名:
IEEE Conference Proceedings
(IEEE Conference Proceedings)
巻:
2017
号:
IFSA-SCIS
ページ:
1-5
発行年:
2017年
JST資料番号:
W2441A
資料種別:
会議録 (C)
記事区分:
原著論文
発行国:
アメリカ合衆国 (USA)
言語:
英語 (EN)