文献
J-GLOBAL ID:201702224390968443
整理番号:17A1500540
国家間の学習評価への参加と能力開発計画,実施,構造と教師の能力への影響ケニア,タンザニアおよび南アフリカの事例研究【Powered by NICT】
Participation in cross-national learning assessments and impact on capacity development: Programmes, practice, structures and teacher competency. Case study of Kenya, Tanzania and South Africa
著者 (2件):
Mulongo Godfrey
(CIP, ILRI campus, P.O Box 25171, 00603, Nairobi, Kenya)
,
Amod Zaytoon
(CIP, ILRI campus, P.O Box 25171, 00603, Nairobi, Kenya)
資料名:
Evaluation and Program Planning
(Evaluation and Program Planning)
巻:
65
ページ:
94-105
発行年:
2017年
JST資料番号:
C0565B
ISSN:
0149-7189
資料種別:
逐次刊行物 (A)
記事区分:
原著論文
発行国:
オランダ (NLD)
言語:
英語 (EN)