文献
J-GLOBAL ID:201702225899985158
整理番号:17A1033253
機械設計に対する機械的工学コースにおけるフリップした教室の経験:パイロット研究【Powered by NICT】
The experience of a flipped classroom in a mechanical engineering course on Machine Design: A pilot study
著者 (3件):
Kanelopoulos John
(Department of Mechanical Engineering Educators, School of Pedagogical and Technological Education, Athens, Greece)
,
Zalimidis Pavlos
(Department of Mechanical Engineering Educators, School of Pedagogical and Technological Education, Athens, Greece)
,
Papanikolaou Kyparisia A.
(Department of Education, School of Pedagogical and Technological Education, Athens, Greece)
資料名:
IEEE Conference Proceedings
(IEEE Conference Proceedings)
巻:
2017
号:
EDUCON
ページ:
496-501
発行年:
2017年
JST資料番号:
W2441A
資料種別:
会議録 (C)
記事区分:
原著論文
発行国:
アメリカ合衆国 (USA)
言語:
英語 (EN)