文献
J-GLOBAL ID:201702227025944469
整理番号:17A1636508
K-12学校における広帯域状態を評価するための新しい方法【Powered by NICT】
A novel method for assessing broadband state at K-12 schools
著者 (4件):
Kamaludeen Mirza
(Department of Computer Science, Ryerson University, Toronto, Canada)
,
Ismaeel Salam
(Department of Computer Science, Ryerson University, Toronto, Canada)
,
Scarfo Carm
(Department of Computer Science, Ryerson University, Toronto, Canada)
,
Tabari Soussan
(Department of Computer Science, Ryerson University, Toronto, Canada)
資料名:
IEEE Conference Proceedings
(IEEE Conference Proceedings)
巻:
2017
号:
IHTC
ページ:
90-93
発行年:
2017年
JST資料番号:
W2441A
資料種別:
会議録 (C)
記事区分:
原著論文
発行国:
アメリカ合衆国 (USA)
言語:
英語 (EN)