文献
J-GLOBAL ID:201702227094529010
整理番号:17A1501368
他の少数群の広告を特徴とする部材に対する民族的少数消費者【Powered by NICT】
Ethnic minority consumers reactions to advertisements featuring members of other minority groups
著者 (3件):
El Hazzouri Mohammed
(Bissett School of Business, Mount Royal University, Calgary, AB T3E 6K6, Canada)
,
Main Kelley J.
(Asper School of Business, University of Manitoba, Winnipeg, MB R3T 5V4, Canada)
,
Carvalho Sergio W.
(Rowe School of Business, Dalhousie University, Halifax, NS B3H 4R2, Canada)
資料名:
International Journal of Research in Marketing
(International Journal of Research in Marketing)
巻:
34
号:
3
ページ:
717-733
発行年:
2017年
JST資料番号:
A0376C
ISSN:
0167-8116
資料種別:
逐次刊行物 (A)
記事区分:
原著論文
発行国:
オランダ (NLD)
言語:
英語 (EN)