文献
J-GLOBAL ID:201702228005812389
整理番号:17A1131012
学生の成績と知覚に及ぼす伝統的な事例ベース応用運動と学生問題生成運動の評価【Powered by NICT】
Assessing a traditional case-based application exercise and a student question creation exercise on student performance and perceptions
著者 (2件):
Tatachar Amulya
(Department of Pharmacotherapy, University of North Texas System College of Pharmacy, 3500 Camp Bowie Blvd, Fort Worth, TX 76107, United States)
,
Kominski Carol
(University of North Texas System College of Pharmacy, 3500 Camp Bowie Blvd, Fort Worth, TX 76107, United States)
資料名:
Currents in Pharmacy Teaching and Learning
(Currents in Pharmacy Teaching and Learning)
巻:
9
号:
4
ページ:
689-697
発行年:
2017年
JST資料番号:
W2882A
ISSN:
1877-1297
資料種別:
逐次刊行物 (A)
記事区分:
原著論文
発行国:
オランダ (NLD)
言語:
英語 (EN)