文献
J-GLOBAL ID:201702228123786391
整理番号:17A0241519
算術クラスおよびedutabを用いた画分と実施経験を通じてのタブレット型端末を含む同期CSCL(計算機支援協調学習利用の効果に関する研究【Powered by NICT】
A study regarding the effects of synchronous CSCL use involving tablet-type terminals in arithmetic class and through practical experience with fractions using edutab
著者 (4件):
Furuya Tatsuro
(Yamanashi Municipal Tekisen Elementary School, Yamanashi, Japan)
,
Mizuochi Yoshiaki
(Division of Teacher Profession, Joetsu University of Education, Niigata, Japan)
,
Yatsushiro Kazuhiro
(Faculty of Global Policy Management and Communication, Yamanashi Prefectural University, Yamanashi, Japan)
,
Mizukoshi Kazutaka
(Digital Alliance Co., Ltd., Yamanashi, Japan)
資料名:
IEEE Conference Proceedings
(IEEE Conference Proceedings)
巻:
2016
号:
SII
ページ:
658-663
発行年:
2016年
JST資料番号:
W2441A
資料種別:
会議録 (C)
記事区分:
原著論文
発行国:
アメリカ合衆国 (USA)
言語:
英語 (EN)