文献
J-GLOBAL ID:201702228191897438
整理番号:17A0274347
低複雑性電気自動車充電スケジューリングのためのモデル予測制御アプローチ:最適性とスケーラビリティ【Powered by NICT】
A Model Predictive Control Approach for Low-Complexity Electric Vehicle Charging Scheduling: Optimality and Scalability
著者 (2件):
Tang Wanrong
(Department of Information Engineering, The Chinese University of Hong Kong, Shatin, Hong Kong)
,
Zhang Ying Jun
(Shenzhen Research Institute and with the Department of Information Engineering, The Chinese University of Hong Kong, Shatin, Hong Kong)
資料名:
IEEE Transactions on Power Systems
(IEEE Transactions on Power Systems)
巻:
32
号:
2
ページ:
1050-1063
発行年:
2017年
JST資料番号:
C0872B
ISSN:
0885-8950
CODEN:
ITPSEG
資料種別:
逐次刊行物 (A)
記事区分:
原著論文
発行国:
アメリカ合衆国 (USA)
言語:
英語 (EN)