文献
J-GLOBAL ID:201702228418408553
整理番号:17A1035787
オンラインレビューは移動APP店における消費者にいかに影響を与えるか:精緻化見込みモデルに基づく概念フレームワーク【Powered by NICT】
How online reviews affect consumers in mobile APP store: A conceptual framework based on elaboration likelihood model
著者 (3件):
Ren Zhuoyi
(School of Business, Macau University of Science and Technology, Macau, China)
,
Jiang Ling
(School of Business, Macau University of Science and Technology, Macau, China)
,
Pang Chuan
(School of Business, Macau University of Science and Technology, Macau, China)
資料名:
IEEE Conference Proceedings
(IEEE Conference Proceedings)
巻:
2017
号:
ICIM
ページ:
258-261
発行年:
2017年
JST資料番号:
W2441A
資料種別:
会議録 (C)
記事区分:
原著論文
発行国:
アメリカ合衆国 (USA)
言語:
英語 (EN)