文献
J-GLOBAL ID:201702229793834463
整理番号:17A1832555
ユーザ体験(UX)教育における真正,クライアント対向学生プロジェクトの実施の評価:複数の利害関係者からの洞察【Powered by NICT】
Assessing the implementation of authentic, client-facing student projects in user experience (UX) education: Insights from multiple stakeholders
著者 (2件):
MacDonald Craig M.
(School of Information, Pratt Institute, USA)
,
Rozaklis Lillian
(School of Pharmacy & Health Sciences, Fairleigh Dickinson University, USA)
資料名:
Proceedings of the ASIS Annual Meeting (American Society for Information Science)
(Proceedings of the ASIS Annual Meeting (American Society for Information Science))
巻:
54
号:
1
ページ:
268-278
発行年:
2017年
JST資料番号:
H0235A
ISSN:
0044-7870
資料種別:
会議録 (C)
記事区分:
原著論文
発行国:
アメリカ合衆国 (USA)
言語:
英語 (EN)