文献
J-GLOBAL ID:201702232327087675
整理番号:17A1114890
若い消費者による局所食品の選択:公共と民間の属性の重要性【Powered by NICT】
The Choice of Local Food Products by Young Consumers: The Importance of Public and Private Attributes
著者 (4件):
Fernandez-Ferrin Pilar
(University of Basque Country UPV/EHU, Spain Facultad de Economia y Empresa, C/Comandante Izarduy, 23, 01006, Vitoria-Gasteiz, Spain)
,
Bande Belen
(Universidad Internacional de la Rioja (UNIR)/ (USC), Gran Via del Rey Juan Carlos I, 41, 26002, Logrono, La Rioja)
,
Calvo-Turrientes Aitor
(University of Basque Country UPV/EHU, Facultad de Economia y Empresa, C/Comandante Izarduy, 23, 01006, Vitoria-Gasteiz, Spain)
,
Galan-Ladero M. Mercedes
(University of Extremadura - UEx, Facultad de Ciencias Economicas y Empresariales, Avda. Elvas, s/n, 06006, Badajoz, Spain)
資料名:
Agribusiness: International Journal
(Agribusiness: International Journal)
巻:
33
号:
1
ページ:
70-84
発行年:
2017年
JST資料番号:
W2487A
ISSN:
0742-4477
資料種別:
逐次刊行物 (A)
記事区分:
原著論文
発行国:
アメリカ合衆国 (USA)
言語:
英語 (EN)