文献
J-GLOBAL ID:201702232670414662
整理番号:17A1161532
主要冠動脈インターベンションとその看護婦を受けた患者に従った知覚学習の必要性【Powered by NICT】
Perceived learning needs according to patients who have undergone major coronary interventions and their nurses
著者 (3件):
Mosleh Sultan M
(Department of Adult Nursing, Faculty of Nursing, Mutah University, Karak, Jordan)
,
Eshah Nidal F
(Faculty of Nursing, Zarqa University, Zarqa, Jordan)
,
Almalik Mona MA
(Department of Maternal and Child Health Nursing, Faculty of Nursing, Mutah University, Karak, Jordan)
資料名:
Journal of Clinical Nursing
(Journal of Clinical Nursing)
巻:
26
号:
3-4
ページ:
418-426
発行年:
2017年
JST資料番号:
W2636A
ISSN:
0962-1067
資料種別:
逐次刊行物 (A)
記事区分:
原著論文
発行国:
アメリカ合衆国 (USA)
言語:
英語 (EN)