文献
J-GLOBAL ID:201702232836057190
整理番号:17A0359530
ADHD患児の日本の母親支援:新規のフォレストペアレントトレーニングプログラムの文化的適応
Supporting Japanese Mothers of Children with ADHD: Cultural Adaptation of the New Forest Parent Training Programme
著者 (6件):
Shimabukuro Shizuka
(Okinawa Institute of Science and Technology Graduate University)
,
Daley David
(University of Nottingham)
,
Thompson Margaret
(University of Southampton)
,
Laver-Bradbury Cathy
(CAMHS Solent National Health Service (NHS) Trust)
,
Nakanishi Emi
(Okinawa Institute of Science and Technology Graduate University)
,
Tripp Gail
(Okinawa Institute of Science and Technology Graduate University)
資料名:
Japanese Psychological Research
(Japanese Psychological Research)
巻:
59
号:
1
ページ:
35-48
発行年:
2017年01月
JST資料番号:
W0809A
ISSN:
0021-5368
資料種別:
逐次刊行物 (A)
記事区分:
原著論文
発行国:
オーストラリア (AUS)
言語:
英語 (EN)