文献
J-GLOBAL ID:201702233855684878
整理番号:17A1131614
Kinect学習ゲームを用いた特殊教育ニーズを持つ学生の認知,運動と学力の向上に向けて【Powered by NICT】
Towards the improvement of the cognitive, motoric and academic skills of students with special educational needs using Kinect learning games
著者 (6件):
Kourakli Maria
(University of Piraeus, Greece)
,
Altanis Ioannis
(University of Piraeus, Greece)
,
Retalis Symeon
(University of Piraeus, Greece)
,
Boloudakis Michail
(Kinems Inc, United States)
,
Zbainos Dimitrios
(Harokopio University, Greece)
,
Antonopoulou Katerina
(Harokopio University, Greece)
資料名:
International Journal of Child-Computer Interaction
(International Journal of Child-Computer Interaction)
巻:
11
ページ:
28-39
発行年:
2017年
JST資料番号:
W2945A
ISSN:
2212-8689
資料種別:
逐次刊行物 (A)
記事区分:
原著論文
発行国:
オランダ (NLD)
言語:
英語 (EN)