文献
J-GLOBAL ID:201702234859247154
整理番号:17A1114906
内科医と病院の選択における消費者のソーシャルメディア利用:イズミール地方の事例研究【Powered by NICT】
The consumers’ social media use in choosing physicians and hospitals: the case study of the province of Izmir
著者 (6件):
Tengilimoglu Dilaver
(Faculty of Management, Atilim University, Ankara, Turkey)
,
Sarp Nilguen
(Faculty of Health Sciences, European University of Lefke, Lefka, North Cyprus, Cyprus, Turkey)
,
Yar Cemre Eda
(Healthcare Management Department, Gazi University, Ankara, Turkey)
,
Bektas Meral
(Social Science Vocational High School, Mehmet Akif Ersoy University, Burdur, Turkey)
,
Hidir Mehmet Nil
(Izmir Public Health Department, Izmir, Turkey)
,
Korkmaz Esin
(Izmir Selcuk Devlet Hastanesi, Izmir, Turkey)
資料名:
International Journal of Health Planning and Management
(International Journal of Health Planning and Management)
巻:
32
号:
1
ページ:
19-35
発行年:
2017年
JST資料番号:
W2612A
ISSN:
0749-6753
資料種別:
逐次刊行物 (A)
記事区分:
原著論文
発行国:
アメリカ合衆国 (USA)
言語:
英語 (EN)