文献
J-GLOBAL ID:201702236759920050
整理番号:17A1558583
スマート技術とショッピング経験:ゲーミフィケーション界面は効果があるSmartstoreの1例【Powered by NICT】
Smart technologies and shopping experience: Are gamification interfaces effective? The case of the Smartstore
著者 (4件):
Poncin Ingrid
(Universite Catholique de Louvain, Louvain School of Management (LSM), CERMA-CCMS, Belgium)
,
Garnier Marion
(SKEMA Business School, Universite de Lille, MERCUR, France)
,
Ben Mimoun Mohammed Slim
(SKEMA Business School, Universite de Lille, MERCUR, France)
,
Leclercq Thomas
(Universite Catholique de Louvain, Louvain School of Management (LSM), CERMA-CCMS, Belgium)
資料名:
Technological Forecasting and Social Change
(Technological Forecasting and Social Change)
巻:
124
ページ:
320-331
発行年:
2017年
JST資料番号:
H0572B
ISSN:
0040-1625
CODEN:
TFSCB3
資料種別:
逐次刊行物 (A)
記事区分:
原著論文
発行国:
アメリカ合衆国 (USA)
言語:
英語 (EN)