文献
J-GLOBAL ID:201702237702819696
整理番号:17A1436364
雑誌と未成年読者におけるアルコール広告:未成年は不均衡に曝露されている【Powered by NICT】
Alcohol Advertising in Magazines and Underage Readership: Are Underage Youth Disproportionately Exposed?
著者 (4件):
King Charles III
(Pleiades Consulting Group, Inc. , Lincoln, Massachusetts)
,
Siegel Michael
(Department of Community Health Sciences , Boston University School of Public Health, Boston, Massachusetts)
,
Ross Craig S.
(Department of Epidemiology , Boston University School of Public Health, Boston, Massachusetts)
,
Jernigan David H.
(Department of Health, Behavior, and Society , Johns Hopkins Bloomberg School of Public Health, Baltimore, Maryland)
資料名:
Alcoholism: Clinical and Experimental Research
(Alcoholism: Clinical and Experimental Research)
巻:
41
号:
10
ページ:
1775-1782
発行年:
2017年
JST資料番号:
A1601A
ISSN:
0145-6008
資料種別:
逐次刊行物 (A)
記事区分:
原著論文
発行国:
アメリカ合衆国 (USA)
言語:
英語 (EN)