文献
J-GLOBAL ID:201702237807992354
整理番号:17A1385212
SME(中小企業)における予測社会CRM採用の組合せSEMニューラルネットワーク法【Powered by NICT】
Forecasting social CRM adoption in SMEs: A combined SEM-neural network method
著者 (4件):
Ahani Ali
(Faculty of Computing, Universiti Teknologi Malaysia, 81310 Skudai, Johor, Malaysia)
,
Rahim Nor Zairah Ab.
(Advanced Informatics School, Universiti Teknologi Malaysia, 54100 Kuala Lumpur, Malaysia)
,
Nilashi Mehrbakhsh
(Faculty of Computing, Universiti Teknologi Malaysia, 81310 Skudai, Johor, Malaysia)
,
Nilashi Mehrbakhsh
(Department of Computer Engineering, Lahijan Branch, Islamic Azad University, Lahijan, Iran)
資料名:
Computers in Human Behavior
(Computers in Human Behavior)
巻:
75
ページ:
560-578
発行年:
2017年
JST資料番号:
T0355A
ISSN:
0747-5632
資料種別:
逐次刊行物 (A)
記事区分:
原著論文
発行国:
オランダ (NLD)
言語:
英語 (EN)