文献
J-GLOBAL ID:201702238772251612
整理番号:17A1967637
バーチャルリアリティ学習の経験におけるアフォーダンスの役割:仮想現実感における技術的および感情的アフォーダンス【Powered by NICT】
The role of affordance in the experience of virtual reality learning: Technological and affective affordances in virtual reality
著者 (1件):
Shin Dong-Hee
(School of Media and Communication, Chung-Ang University, #1411, bldg. 303, Heukseok-ro 84, Dongjak-gu, Seoul 06974, Republic of Korea)
資料名:
Telematics and Informatics
(Telematics and Informatics)
巻:
34
号:
8
ページ:
1826-1836
発行年:
2017年
JST資料番号:
A0344C
ISSN:
0736-5853
資料種別:
逐次刊行物 (A)
記事区分:
原著論文
発行国:
オランダ (NLD)
言語:
英語 (EN)