文献
J-GLOBAL ID:201702239420001083
整理番号:17A1179294
教育筋骨格理学的検査技術利点居住者と医学生への「対等に近い者同士の」アプローチ【Powered by NICT】
The “Near-Peer” Approach to Teaching Musculoskeletal Physical Examination Skills Benefits Residents and Medical Students
著者 (3件):
Rosenberg Casandra J.
(Department of Physical Medicine and Rehabilitation, Mayo Clinic, Rochester, MN)
,
Nanos Katherine N.
(Department of Physical Medicine and Rehabilitation, Mayo Clinic, Rochester, MN)
,
Newcomer Karen L.
(Department of Physical Medicine and Rehabilitation, Mayo Clinic, 200 First St SW, Rochester, MN 55905)
資料名:
PM & R
(PM & R)
巻:
9
号:
3
ページ:
251-257
発行年:
2017年
JST資料番号:
W3328A
ISSN:
1934-1482
資料種別:
逐次刊行物 (A)
記事区分:
原著論文
発行国:
オランダ (NLD)
言語:
英語 (EN)