文献
J-GLOBAL ID:201702240222872318
整理番号:17A1379880
中学校における単一品目準備スクリーニングの有用性【Powered by NICT】
The utility of single-item readiness screeners in middle school
著者 (7件):
Lewis Crystal G.
(University of Missouri, 201 London Hall, Columbia, MO 65211, United States)
,
Herman Keith C.
(University of Missouri, 201 London Hall, Columbia, MO 65211, United States)
,
Huang Francis L.
(University of Missouri, 201 London Hall, Columbia, MO 65211, United States)
,
Stormont Melissa
(University of Missouri, 201 London Hall, Columbia, MO 65211, United States)
,
Grossman Caroline
(University of Missouri, 201 London Hall, Columbia, MO 65211, United States)
,
Eddy Colleen
(University of Missouri, 201 London Hall, Columbia, MO 65211, United States)
,
Reinke Wendy M.
(University of Missouri, 201 London Hall, Columbia, MO 65211, United States)
資料名:
Journal of School Psychology
(Journal of School Psychology)
巻:
64
ページ:
1-16
発行年:
2017年
JST資料番号:
A1130A
ISSN:
0022-4405
資料種別:
逐次刊行物 (A)
記事区分:
原著論文
発行国:
オランダ (NLD)
言語:
英語 (EN)