文献
J-GLOBAL ID:201702240396211347
整理番号:17A1428609
製品誘発された情動関連性を測定するためのemojiアンケートの5方法論的変異体の比較:中国の消費者における魚介類とその応用【Powered by NICT】
A comparison of five methodological variants of emoji questionnaires for measuring product elicited emotional associations: An application with seafood among Chinese consumers
著者 (2件):
Ares Gaston
(Sensometrics & Consumer Science, Instituto Polo Tecnologico de Pando, Facultad de Quimica, Universidad de la Republica, By Pass de Rutas 8 y 101 s/n, C.P. 91000 Pando, Canelones, Uruguay)
,
Jaeger Sara R.
(The New Zealand Institute for Plant & Food Research Limited, 120 Mt Albert Road, Private Bag 92169, Victoria Street West, Auckland, New Zealand)
資料名:
Food Research International
(Food Research International)
巻:
99
号:
P1
ページ:
216-228
発行年:
2017年
JST資料番号:
D0633A
ISSN:
0963-9969
資料種別:
逐次刊行物 (A)
記事区分:
原著論文
発行国:
イギリス (GBR)
言語:
英語 (EN)