文献
J-GLOBAL ID:201702241379635484
整理番号:17A1649504
自己規制型学習(SRL):矛盾する目標の管理に及ぼす不完全なSRL開発の影響【Powered by NICT】
Self-regulated learning (SRL): The impact of incomplete SRL development on the management of conflicting goals
著者 (4件):
Maag Angelika
(Charles Sturt University Study Centre, Sydney, Australia)
,
Prasad P.W.C.
(Charles Sturt University Study Centre, Sydney, Australia)
,
Hoe Lau Siong
(Multimedia University, Malaysia)
,
Elchouemi A.
(Walden University, USA)
資料名:
IEEE Conference Proceedings
(IEEE Conference Proceedings)
巻:
2017
号:
ICoIC7
ページ:
1-7
発行年:
2017年
JST資料番号:
W2441A
資料種別:
会議録 (C)
記事区分:
原著論文
発行国:
アメリカ合衆国 (USA)
言語:
英語 (EN)