文献
J-GLOBAL ID:201702242396432035
整理番号:17A0662584
誇大広告を信用するな:6カ国のしっかりした予備的なワイン購買の研究
Don’t believe the hype: a grounded exploratory six country wine purchasing study
著者 (10件):
PELET Jean-Eric
(ESCE International Business School, Paris, FRA)
,
LECAT Benoit
(California Polytechnic State Univ., CA, USA)
,
KHAN Jashim
(Univ. Surrey, Guildford, GBR)
,
RUNDLE-THIELE Sharyn
(Griffith Univ., Nathan, AUS)
,
LEE Linda W.
(KTH Royal Inst. Technol., Stockholm, SWE)
,
ELLIS Debbie
(Univ. KwaZulu-Natal, Pietermaritzburg, ZAF)
,
WOLF Marianne M.C.Garry
(California Polytechnic State Univ., CA, USA)
,
WEGMANN Anne Lena
(DLR Rheinpfalz, Breitenweg, DEU)
,
KAVOURA Niki
(Technological Educational Inst. Athens, Athens, GRC)
,
KATSONI Vicky
(Technological Educational Inst. Athens, Athens, GRC)
資料名:
Journal of Wine Research
(Journal of Wine Research)
巻:
28
号:
2
ページ:
91-104
発行年:
2017年06月
JST資料番号:
W0431A
ISSN:
0957-1264
資料種別:
逐次刊行物 (A)
記事区分:
解説
発行国:
イギリス (GBR)
言語:
英語 (EN)