文献
J-GLOBAL ID:201702242982602367
整理番号:17A1059367
データマイニングによる市場細分化:雑音の多いデータセットからの行動を抽出する方法【Powered by NICT】
Market segmentation through data mining: A method to extract behaviors from a noisy data set
著者 (3件):
Murray Paul W.
(Ecole Polytechnique de Montreal, Montreal, QC H3C 3A7, Canada)
,
Agard Bruno
(Ecole Polytechnique de Montreal, Montreal, QC H3C 3A7, Canada)
,
Barajas Marco A.
(Fisheries & Marine Institute of Memorial University of Newfoundland, St. John’s, NL, Canada)
資料名:
Computers & Industrial Engineering
(Computers & Industrial Engineering)
巻:
109
ページ:
233-252
発行年:
2017年
JST資料番号:
D0502B
ISSN:
0360-8352
資料種別:
逐次刊行物 (A)
記事区分:
原著論文
発行国:
イギリス (GBR)
言語:
英語 (EN)