文献
J-GLOBAL ID:201702243164343819
整理番号:17A0238871
買い手の標的最適化:統一された顧客セグメンテーションの展望【Powered by NICT】
Buyer targeting optimization: A unified customer segmentation perspective
著者 (5件):
Yang Jingyuan
(Department of MSIS, Rutgers University, Newark, NJ, USA)
,
Liu Chuanren
(Decision Sciences and MIS, Drexel University, Philadelphia, PA, USA)
,
Teng Mingfei
(Department of MSIS, Rutgers University, Newark, NJ, USA)
,
Liao March
(Citrix Inc., Santa Clara, CA, USA)
,
Xiong Hui
(Department of MSIS, Rutgers University, Newark, NJ, USA)
資料名:
IEEE Conference Proceedings
(IEEE Conference Proceedings)
巻:
2016
号:
Big Data
ページ:
1262-1271
発行年:
2016年
JST資料番号:
W2441A
資料種別:
会議録 (C)
記事区分:
原著論文
発行国:
アメリカ合衆国 (USA)
言語:
英語 (EN)