文献
J-GLOBAL ID:201702243746438946
整理番号:17A0414631
AWD HEV(ハイブリッド電気自動車)のための最適μ-推定に基づく回生ブレーキ戦略【Powered by NICT】
Optimal $¥mu $ -Estimation-Based Regenerative Braking Strategy for an AWD HEV
著者 (4件):
Paul Deepak
(Centre for Automotive Engineering, School of Transportation and Management, Cranfield University, Cranfield, U.K.)
,
Velenis Efstathios
(Centre for Automotive Engineering, School of Transportation and Management, Cranfield University, Cranfield, U.K.)
,
Cao Dongpu
(Centre for Automotive Engineering, School of Transportation and Management, Cranfield University, Cranfield, U.K.)
,
Dobo Tamas
(Jaguar Land Rover Ltd., Coventry, U.K.)
資料名:
IEEE Transactions on Transportation Electrification
(IEEE Transactions on Transportation Electrification)
巻:
3
号:
1
ページ:
249-258
発行年:
2017年
JST資料番号:
W2449A
ISSN:
2332-7782
資料種別:
逐次刊行物 (A)
記事区分:
原著論文
発行国:
アメリカ合衆国 (USA)
言語:
英語 (EN)