文献
J-GLOBAL ID:201702244826369261
整理番号:17A0131436
ファジィ推論を用いた英語学習におけるアフェクティブファクタに基づいた生徒評価
Student Assessment Based on Affective Factors in English Learning Using Fuzzy Inference
著者 (4件):
BACHTIAR Fitra A.
(Graduate School of Information Science and Engineering, Ritsumeikan University)
,
COOPER Eric W.
(Ritsumeikan University)
,
SULISTYO Gunadi H.
(Universitas Negeri Malang)
,
KAMEI Katsuari
(Ritsumeikan University)
資料名:
International Journal of Affective Engineering (Web)
(International Journal of Affective Engineering (Web))
巻:
15
号:
2
ページ:
101-108(J-STAGE)
発行年:
2016年
JST資料番号:
U0401A
ISSN:
2187-5413
資料種別:
逐次刊行物 (A)
記事区分:
原著論文
発行国:
日本 (JPN)
言語:
英語 (EN)