文献
J-GLOBAL ID:201702244945261071
整理番号:17A1717640
専門職種間の通信及び文書化のための薬物療法技能実験室への状況背景評価推薦フレームワークの統合と評価【Powered by NICT】
Integration and assessment of the situation-background-assessment-recommendation framework into a pharmacotherapy skills laboratory for interprofessional communication and documentation
著者 (3件):
Barnett Susanne
(University of Wisconsin-Madison School of Pharmacy, 777 Highland Ave. 1014 Rennebohm Hall, Madison, WI 53705, United States)
,
Nagy Michael W.
(William S. Middleton Veterans Affairs Hospital, 2500 Overlook Terrace, Madison, WI 53705,United States)
,
Hakim Robert C.
(University of California, San Diego Health, 200 West Arbor Drive, San Diego, CA 92103-8765, United States)
資料名:
Currents in Pharmacy Teaching and Learning
(Currents in Pharmacy Teaching and Learning)
巻:
9
号:
5
ページ:
794-801
発行年:
2017年
JST資料番号:
W2882A
ISSN:
1877-1297
資料種別:
逐次刊行物 (A)
記事区分:
原著論文
発行国:
オランダ (NLD)
言語:
英語 (EN)