文献
J-GLOBAL ID:201702246062035940
整理番号:17A1099197
学生written法と倫理例の定性分析:PY2学生経験のスナップショット【Powered by NICT】
A qualitative analysis of student-written law and ethics cases: A snapshot of PY2 student experience
著者 (2件):
Karwaki Tanya E.
(University of Washington, School of Pharmacy, Box 357630, Seattle, WA 98195-7630, United States)
,
Hazlet Thomas K.
(University of Washington, School of Pharmacy, Box 357630, Seattle, WA 98195-7630, United States)
資料名:
Currents in Pharmacy Teaching and Learning
(Currents in Pharmacy Teaching and Learning)
巻:
9
号:
3
ページ:
369-375
発行年:
2017年
JST資料番号:
W2882A
ISSN:
1877-1297
資料種別:
逐次刊行物 (A)
記事区分:
原著論文
発行国:
オランダ (NLD)
言語:
英語 (EN)