文献
J-GLOBAL ID:201702247462526634
整理番号:17A1217966
教育者は反省的実践の概念化と教えるか:北アメリカ小児医療教育者の調査【Powered by NICT】
How Educators Conceptualize and Teach Reflective Practice: A Survey of North American Pediatric Medical Educators
著者 (4件):
Butani Lavjay
(Department of Pediatrics, University of California Davis School of Medicine, Sacramento)
,
Bannister Susan L.
(Department of Pediatrics, Cumming School of Medicine, University of Calgary, Alberta, Canada)
,
Rubin Allison
(University of California Davis School of Medicine, Sacramento)
,
Forbes Karen L.
(Department of Pediatrics, University of Alberta, Edmonton, Canada)
資料名:
Academic Pediatrics
(Academic Pediatrics)
巻:
17
号:
3
ページ:
303-309
発行年:
2017年
JST資料番号:
W3255A
ISSN:
1876-2859
資料種別:
逐次刊行物 (A)
記事区分:
原著論文
発行国:
オランダ (NLD)
言語:
英語 (EN)