文献
J-GLOBAL ID:201702247539085304
整理番号:17A1005971
医学学習に対する研修医のアプローチ,その学習結果と臨床能力
Medical trainees’ approaches to learning medicine, their learning outcome and clinical performance
著者 (5件):
CHEN Yen-Yuan
(National Taiwan Univ. Coll. Medicine)
,
LIANG Jyh-Chong
(National Taiwan Univ. Sci. and Technol.)
,
CHEN Pin-Jung
(National Taiwan Univ. Coll. Medicine)
,
CHU Tzong-Shinn
(National Taiwan Univ. Coll. Medicine)
,
TSAI Chin-Chung
(National Taiwan Univ. Sci. and Technol.)
資料名:
医学教育
(Medical Education (Japan))
巻:
48
号:
Suppl.
ページ:
97
発行年:
2017年08月01日
JST資料番号:
G0341B
ISSN:
0386-9644
資料種別:
逐次刊行物 (A)
発行国:
日本 (JPN)
言語:
英語 (EN)