文献
J-GLOBAL ID:201702247772562384
整理番号:17A1379882
中学生の戦略的技術,自己効力感,および数学の学業成績に及ぼす自己規制エンパワーメントプログラム(SREP)の影響【Powered by NICT】
Effects of the Self-Regulation Empowerment Program (SREP) on middle school students’ strategic skills, self-efficacy, and mathematics achievement
著者 (3件):
Cleary Timothy J.
(Graduate School of Applied Professional Psychology (GSAPP), Rutgers, The State University of New, Jersey)
,
Velardi Brittany
(Graduate School of Applied Professional Psychology (GSAPP), Rutgers, The State University of New, Jersey)
,
Schnaidman Bracha
(Graduate School of Applied Professional Psychology (GSAPP), Rutgers, The State University of New, Jersey)
資料名:
Journal of School Psychology
(Journal of School Psychology)
巻:
64
ページ:
28-42
発行年:
2017年
JST資料番号:
A1130A
ISSN:
0022-4405
資料種別:
逐次刊行物 (A)
記事区分:
原著論文
発行国:
オランダ (NLD)
言語:
英語 (EN)