文献
J-GLOBAL ID:201702248577767095
整理番号:17A1709390
社会的に埋め込まれた消費者オンラインレビューの仲間評価である-評論家の社会的ネットワークと社会的アイデンティティを組み合わせた検討【Powered by NICT】
Is peer evaluation of consumer online reviews socially embedded? - An examination combining reviewer’s social network and social identity
著者 (4件):
Li Hengyun
(School of Hotel, Restaurant and Tourism Management, University of South Carolina, Columbia, SC 29208, United States)
,
Zhang Ziqiong
(School of Management, Harbin Institute of Technology, 92 West Dazhi Street, Harbin 150001, China)
,
Meng Fang
(School of Hotel, Restaurant and Tourism Management, University of South Carolina, Columbia, SC 29208, United States)
,
Janakiraman Ramkumar
(Darla Moore School of Business, University of South Carolina, Columbia, SC 29208, United States)
資料名:
International Journal of Hospitality Management
(International Journal of Hospitality Management)
巻:
67
ページ:
143-153
発行年:
2017年
JST資料番号:
A1234A
ISSN:
0278-4319
資料種別:
逐次刊行物 (A)
記事区分:
原著論文
発行国:
オランダ (NLD)
言語:
英語 (EN)