文献
J-GLOBAL ID:201702249700227325
整理番号:17A1033411
進行中の研究 工学教育における講義ビデオの意味論的注釈と分析教育【Powered by NICT】
Work in progress - Semantic annotations and teaching analytics on lecture videos in engineering education
著者 (5件):
Saar Merike
(School of Digital Technologies Tallinn University Tallinn, Estonia)
,
Kusmin Marge
(School of Digital Technologies Tallinn University Tallinn, Estonia)
,
Laanpere Mart
(School of Digital Technologies Tallinn University Tallinn, Estonia)
,
Prieto Luis P.
(School of Educational Sciences, Tallinn University Tallinn, Estonia)
,
Ruutmann Tiia
(Institute of Mechanical and Industrial Engineering; Estonian Centre of Engineering Pedagogy, Tallinn University of Technology, Tallinn, Estonia)
資料名:
IEEE Conference Proceedings
(IEEE Conference Proceedings)
巻:
2017
号:
EDUCON
ページ:
1548-1551
発行年:
2017年
JST資料番号:
W2441A
資料種別:
会議録 (C)
記事区分:
原著論文
発行国:
アメリカ合衆国 (USA)
言語:
英語 (EN)