文献
J-GLOBAL ID:201702251291362979
整理番号:17A1269389
MOOCコースにおける学生の学習行動と学習資源推薦のためのビッグデータ解析手法の適用【Powered by NICT】
Applying big data analysis technique to students’ learning behavior and learning resource recommendation in a MOOCs course
著者 (5件):
Su Yu-Sheng
(Research Center for Advanced Science and Technology, National Central University, Taiwan)
,
Ding Ting-Jou
(Department of Materials and Energy Engineering, Ming Dao University, Changhua, Taiwan)
,
Lue Jiann-Hwa
(Department of Optometry, Mackay Junior College of Medicine, Nursing, and Management, Taipei 112, Taiwan)
,
Lai Chin-Feng
(Department of Engineering Science, National Cheng Kung University, Tainan, Taiwan)
,
Su Chiu-Nan
(Department of Information Management, Nan-Jeon University of Science and Technology, Tainan, Taiwan)
資料名:
IEEE Conference Proceedings
(IEEE Conference Proceedings)
巻:
2017
号:
ICASI
ページ:
1229-1230
発行年:
2017年
JST資料番号:
W2441A
資料種別:
会議録 (C)
記事区分:
原著論文
発行国:
アメリカ合衆国 (USA)
言語:
英語 (EN)