文献
J-GLOBAL ID:201702251403956623
整理番号:17A1725369
通常学部大学における自励振動収縮の解析に基づくフリップ教室教育設計【Powered by NICT】
Flipped classroom teaching design based on SPOC in ordinary undergraduate college
著者 (4件):
Han Guihua
(School of Electrical and Information Engineering, Hubei Business College, Wuhan, China)
,
Lin Mingyu
(School of Electrical and Information Engineering, Hubei Business College, Wuhan, China)
,
Li Cuilin
(School of Electrical and Information Engineering, Hubei Business College, Wuhan, China)
,
Ju Jianping
(School of Electrical and Information Engineering, Hubei Business College, Wuhan, China)
資料名:
IEEE Conference Proceedings
(IEEE Conference Proceedings)
巻:
2017
号:
ICCSE
ページ:
617-620
発行年:
2017年
JST資料番号:
W2441A
資料種別:
会議録 (C)
記事区分:
原著論文
発行国:
アメリカ合衆国 (USA)
言語:
英語 (EN)