文献
J-GLOBAL ID:201702252593094106
整理番号:17A1729459
問題に基づく混合学習と従来の学習法との有効性比較:Chiang Rai Rajabhat大学における学部学生の英語における創造的な作文の事例研究【Powered by NICT】
Effectiveness comparison between the Problem-Based Blended Learning and traditional learning method: A case study of creative writing in English of the undergraduate students at Chiang Rai Rajabhat University
著者 (3件):
Dawilai Sirikanya
(Mae Fah Luang University, Chiang Rai, Thailand)
,
Champakaew Wilawan
(Mae Fah Luang Univerisy, Chiang Rai, Thailand)
,
Kamyod Chayapol
(Mae Fah Luang University, Chiang Rai, Thailand)
資料名:
IEEE Conference Proceedings
(IEEE Conference Proceedings)
巻:
2017
号:
ECTI-CON
ページ:
834-837
発行年:
2017年
JST資料番号:
W2441A
資料種別:
会議録 (C)
記事区分:
原著論文
発行国:
アメリカ合衆国 (USA)
言語:
英語 (EN)