文献
J-GLOBAL ID:201702252844063379
整理番号:17A1499268
スマートシティの構築を用いた大学カリキュラムのアラインメント:バルセロナの事例研究【Powered by NICT】
The alignment of University curricula with the building of a Smart City: A case study from Barcelona
著者 (2件):
Grimaldi Didier
(Department of Business Management, Universitat Ramon Llull. Sant Joan de La Salle, 42. 08022 Barcelona, Spain)
,
Fernandez Vicenc
(Department of Management, Universitat Politecnica de Catalunya BarcelonaTech. ETSEIAT, Colom 11, TR6, 3.17. 08222 Terrassa. Spain)
資料名:
Technological Forecasting and Social Change
(Technological Forecasting and Social Change)
巻:
123
ページ:
298-306
発行年:
2017年
JST資料番号:
H0572B
ISSN:
0040-1625
CODEN:
TFSCB3
資料種別:
逐次刊行物 (A)
記事区分:
原著論文
発行国:
アメリカ合衆国 (USA)
言語:
英語 (EN)