文献
J-GLOBAL ID:201702252889746995
整理番号:17A1269236
例としての計算における限界概念を用いた伝統的な中国の知的教育システムにおける意味論的空間の品質のための主要な要因【Powered by NICT】
The main factors for the quality of a semantic space in the traditional Chinese intelligent tutoring system using limit concept in calculus as an example
著者 (3件):
Liu Fu-Jung
(Fu-Jen Catholic University, No. 510 Zhongzheng Rd, Xinzhuang Dist., New Taipei City, 24205 Taiwan)
,
Xu Heng-Bin
(Fu-Jen Catholic University, No. 510 Zhongzheng Rd, Xinzhuang Dist., New Taipei City, 24205 Taiwan)
,
Huang Hsiao-Yun
(Fu-Jen Catholic University, No. 510 Zhongzheng Rd, Xinzhuang Dist., New Taipei City, 24205 Taiwan)
資料名:
IEEE Conference Proceedings
(IEEE Conference Proceedings)
巻:
2017
号:
ICASI
ページ:
649-652
発行年:
2017年
JST資料番号:
W2441A
資料種別:
会議録 (C)
記事区分:
原著論文
発行国:
アメリカ合衆国 (USA)
言語:
英語 (EN)