文献
J-GLOBAL ID:201702253039026101
整理番号:17A1547875
ユーザーはソーシャルメディアにおけるコンテンツの作成者に提供する意欲付着の影響にどのように影響するか:社会技術システムの展望【Powered by NICT】
How attachment influences users’ willingness to donate to content creators in social media: A socio-technical systems perspective
著者 (4件):
Wan Jinlin
(School of Information, Central University of Finance and Economics, China)
,
Lu Yaobin
(School of Management Huazhong University of Science and Technology, China)
,
Wang Bin
(College of Business and Entrepreneurship, University of Texas Rio Grande Valley, Edinburg, TX 78539, USA)
,
Zhao Ling
(School of Management Huazhong University of Science and Technology, China)
資料名:
Information & Management
(Information & Management)
巻:
54
号:
7
ページ:
837-850
発行年:
2017年
JST資料番号:
H0805A
ISSN:
0378-7206
CODEN:
IMANDC
資料種別:
逐次刊行物 (A)
記事区分:
原著論文
発行国:
オランダ (NLD)
言語:
英語 (EN)