文献
J-GLOBAL ID:201702253400216328
整理番号:17A0657527
米国消費者の受容性と新しい韓国の伝統的非アルコール飲料を摂取している時の感情尺度【Powered by NICT】
The U.S. Consumers’ Acceptability and Emotion Measures when Consuming Novel Korean Traditional Non-Alcoholic Beverages
著者 (4件):
Yoon Eunju
(Department of Food Science and Nutrition, Dong-A University, Busan, 49315, Korea)
,
Kim Juyoung
(Department of Food Science and Nutrition & Kimchi Research Institute, Pusan National University, Busan, 46241, Korea)
,
Lee Jeehyun
(Department of Food Science and Nutrition & Kimchi Research Institute, Pusan National University, Busan, 46241, Korea)
,
Lee Jeehyun
(Department of Culinary Arts and Food Science, Drexel University, Philadelphia, PA, 19104)
資料名:
Journal of Sensory Studies
(Journal of Sensory Studies)
巻:
31
号:
3
ページ:
256-271
発行年:
2016年06月
JST資料番号:
W0042A
ISSN:
0887-8250
資料種別:
逐次刊行物 (A)
記事区分:
原著論文
発行国:
アメリカ合衆国 (USA)
言語:
英語 (EN)