文献
J-GLOBAL ID:201702253648770510
整理番号:17A1635124
ハイブリッド電気自動車の計算的に効率的な速度とパワースプリット制御【Powered by NICT】
Computationally efficient velocity and power split control of hybrid electric vehicles
著者 (4件):
Uebel Stephan
(Chair of Vehicle Mechatronics, Technische Universitaet Dresden, 01062 Dresden, Germany)
,
Murgovski Nikolce
(Department of Signals and Systems, Chalmers University of Technology, SE-412 96 Gothenburg, Sweden)
,
Tempelhahn Conny
(Chair of Vehicle Mechatronics, Technische Universitaet Dresden, 01062 Dresden, Germany)
,
Baker Bernard
(Chair of Vehicle Mechatronics, Technische Universitaet Dresden, 01062 Dresden, Germany)
資料名:
IEEE Conference Proceedings
(IEEE Conference Proceedings)
巻:
2017
号:
CCTA
ページ:
1619-1624
発行年:
2017年
JST資料番号:
W2441A
資料種別:
会議録 (C)
記事区分:
原著論文
発行国:
アメリカ合衆国 (USA)
言語:
英語 (EN)