文献
J-GLOBAL ID:201702256507122911
整理番号:17A1709270
値における個人差は生物圏,経済的及び複合アピールの相対的説得力を決定する【Powered by NICT】
Individual differences in values determine the relative persuasiveness of biospheric, economic and combined appeals
著者 (3件):
van den Broek Karlijn
(University of Heidelberg, Research Centre for Environmental Economics, Bergheimer Str. 20, 69115 Heidelberg, Germany)
,
Bolderdijk Jan Willem
(University of Groningen, Faculty of Economics and Business, Marketing, University of Groningen, Nettelbosje 2, 9747 AE Groningen, The Netherlands)
,
Steg Linda
(University of Groningen, Faculty of Behavioural and Social Sciences, Department of Psychology, Grote Kruisstraat 2/1, 9712 TS Groningen, The Netherlands)
資料名:
Journal of Environmental Psychology
(Journal of Environmental Psychology)
巻:
53
ページ:
145-156
発行年:
2017年
JST資料番号:
E0897A
ISSN:
0272-4944
資料種別:
逐次刊行物 (A)
記事区分:
原著論文
発行国:
オランダ (NLD)
言語:
英語 (EN)