文献
J-GLOBAL ID:201702257706577482
整理番号:17A1544089
行動可能なマーケティング知識:市場調査における表現,知識と行動の近接読み取り【Powered by NICT】
Actionable marketing knowledge: A close reading of representation, knowledge and action in market research
著者 (3件):
Diaz Ruiz Carlos
(KEDGE Business School, Bordeaux, 680 Cours Liberation, 33405 Talence, France)
,
Diaz Ruiz Carlos
(Hanken School of Economics, P.O. Box 479, Arkadiankatu 22, 00101 Helsinki, Finland)
,
Holmlund Maria
(Hanken School of Economics, P.O. Box 479, Arkadiankatu 22, 00101 Helsinki, Finland)
資料名:
Industrial Marketing Management
(Industrial Marketing Management)
巻:
66
ページ:
172-180
発行年:
2017年
JST資料番号:
B0202E
ISSN:
0019-8501
CODEN:
IMMADX
資料種別:
逐次刊行物 (A)
記事区分:
原著論文
発行国:
オランダ (NLD)
言語:
英語 (EN)